VIDEO

Informace

Dodge

Dodge B1A68

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Dodge B1A68

Basic error definition

valec 3 vynechanie iskry pri zapaľovaní Zistené

Cause of DTC

DTC P0010, P0011, P0016, P0068, P0101, P0102, P0103, P0106, P0107, P0108, P0112, P0113, P0116, P0117, P0118, P0120, P0122, P0123, P0128, P0220, P0222, P0223, P0335, P0336, P0606, P0641, P0651, P1516, P2101, P2119, P2120, P2122, P2123, P2125, P2127, P2128, P2135, P2138, P2176, P3401, P3425, P3441 a P3449 nie sú nastavené. Otáčky motora sú medzi 375-5,800 ot./min a DTC P0315 nie je nastavené. OR Otáčky motora sú vyššie ako 1000 otáčok za minútu a DTC P0315 je nastavený. Napätie zapaľovania je medzi 9-18 volty. Teplota chladiacej kvapaliny motora (ECT) je v rozmedzí -7 až + 130 ° C (19 a + 266 ° F). V prípade, že ECT je nižšia ako -7 ° C (+ 19 ° F) pri spustení táto diagnostika nebude fungovať, kým ECT je viac ako + 21 ° C (+ 69 ° C). Hladina paliva je vyššia ako 10 percent. Protiblokovací systém (ABS) a preklzu pri rozjazde (ASR), nie sú aktívne alebo detekciu nerovné vozovke. Meniča krútiaceho momentu spojky (TCC) nie je použitá aktívna. Vedenie napájania nie je aktívny. ECM nie je v Palivový kohút, alebo spomalenie režim cut-off paliva. Nadmerného preklzávaniu hnacieho kolesa nie je detekovaný. Sila náhon (PTO) je zakázaná; kde je to vhodné. Deaktivácia valec nie je v priebehu; kde je to vhodné. Ručné prevodovka s polohy škrtiacej klapky je menšia ako 95 percent. DTC P0300-P0308 bežať trvalo, keď sú splnené vyššie uvedené podmienky.