VIDEO

Informace

Jeep

Jeep B1A09

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Jeep B1A09

Basic error definition

prevodové súčasti Pošmyknutia

Cause of DTC

Monitor sa spustí, keď toto DTC nie je k dispozícii: obvod snímača Žiadny Turbína rýchlosť: Nie je Nesprávna funkcia obvodu snímača rýchlosti výstupného obvodu: Nie je Nesprávna funkcia obvodu snímača teploty ATF obvod: Nie je obvodu závada Shift elektromagnetického ventilu S1 obvod: Nie je Nesprávna funkcia obvodu elektromagnetu radenia ventil S2 obvod: nie je obvodu závada posun elektromagnetický ventil S3 obvod: nie je obvodu závada posun elektromagnetický ventil S4 obvod: nie je obvodu závada posun elektromagnetický ventil SR obvod: nie je obvodu závada posun elektromagnetický ventil SL1 obvod: nie je obvodu závada posun elektromagnetický ventil SL2 obvod: nie je nesprávna funkcia obvodu Shift elektromagnetický ventil SLT obvod: nie je obvodu závada ECT (teplota chladiacej kvapaliny motora) obvodu snímača: nie je porucha obvodu KCS obvod snímača: závadu obvod ETCS (Electric škrtiacou riadiacim systémom): nie je systém dole Dosah vysielača: D ECT: 40 ° C (104 ° F) alebo viac zážihu od Max. retard načasovanie kontrolou KCS: 0 ° kľukového hriadeľa uhol alebo viac štartovanie motora ATF teplota 10 ° C (50 ° F) alebo viac