VIDEO

Informace

Cadillac

Cadillac P0305

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Cadillac P0305

Basic error definition

valec 5 vynechanie iskry pri zapaľovaní Zistené

Cause of DTC

DTC P0016, P0068, P0101, P0102, P0103, P0106, P0107, P0108, P0112, P0113, P0117, P0118, P0120, P0122, P0123, P0220, P0222, P0223, P0335, P0336, P0606, P0641, P0651, P1516, P2101, P2120, P2122, P2123, P2125, P2127, P2128, P2135, P2138 a P2176 nie sú nastavené. DTC P0010 a P0011 nie sú stanovené - bez LU3. Keď sa DTC P0315 nastaví otáčky motora musí byť väčšia ako 1000 otáčok za minútu. Doba chodu motora je dlhšia ako 2 kľukového hriadeľa otáčok. Otáčky motora sú medzi 375-5,600 otáčok za minútu. Napätie zapaľovania je medzi 9-32 V. Teplota chladiacej kvapaliny motora (ECT) je v rozmedzí -7 až + 130 ° C (19 a + 266 ° F). Keď je spúšťací ECT je chladnejšie ako -7 ° C (+ 19 ° F), bude táto diagnostická byť odložené až ECT je teplejšie ako + 21 ° C (+ 69 ° C). Hladina paliva je vyššia ako 10 percent. ECM nie je v Palivový kohút, alebo spomalenie režim cut-off paliva. Modul Elektronický brzdový ovládač (EBCM) a preklzu pri rozjazde (ASR), nie sú aktívne alebo detekciu nerovné vozovke. Zariadenie na automatický prevod posun s polohy škrtiacej klapky väčší ako 95 percent, nie je vyskytujú. Vedenie napájania nie je aktívny. Nadmerného preklzávaniu hnacieho kolesa nie je detekovaný. Sila náhon (PTO) je zakázaná, ak sú použiteľné. Deaktivácia valcov neprebieha, ak sú použiteľné. DTC P0300-P0308 bežať trvalo, keď sú splnené vyššie uvedené podmienky.