VIDEO

Informace

Hyundai

Hyundai C1275

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Hyundai C1275

Basic error definition

katalytický systém účinnosti (Bank 1) pod prahom

Cause of DTC

motor začal po dobu dlhšiu ako jedna sekunda, napätie batérie musí byť najmenej 11,5V, všetky elektrické komponenty musia byť vypnutý, musí byť parkovacia brzda zatiahnutá (aby denné svietenie vypnuté), automatické voliča musí byť v parku, výfukový systém musí byť riadne uzavretý medzi katalyzátorom a hlavou valca, teplotu chladiacej kvapaliny, musí byť aspoň 80 stupňov Celzia a senzor kyslíka ohrievače pre senzory kyslíka, než katalyzátor musí riadne fungovať a zem medzi motorom a podvozkom musí byť dobré spojenie. DME zistená rýchlosť spínače zadných HO2S-12 bol v blízkosti rýchlosti spínača predných HO2S (to by malo byť oveľa pomalší). Teplota chladiacej kvapaliny je vyššia ako 80,25 stupňov Celzia. Palivový systém je v uzavretej slučke. Rýchlosť vozidla je medzi 28 a 80.8mph. Otáčky motora sú medzi 1984 a 3648rpm. Výfukových teplota plynu je medzi 450 a 700 stupňov Celzia. Okolité tlak 75.001kPa.