VIDEO

Informace

KIA

KIA B1647

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

KIA B1647

Basic error definition

Elektronické ovládanie otáčok motora obvod, vysoké

Cause of DTC

v bežnej prevádzke: Elektronické ovládanie škrtiacej klapky (ETC) motora je riadený pomocou obvodu H-Bridge vnútri riadiaceho modulu Powertrain (PCM). Triedy H-most je elektronický obvod, ktorý umožňuje, aby napätie, ktoré majú byť použité v celej zaťaženia v oboch smeroch. H-most usporiadanie sa všeobecne používa k obráteniu smeru polarity jednosmerného motora, ktorý umožňuje, aby sa jednosmerný motor bežať dopredu a dozadu. DC Motor umiestnený v telese škrtiacej klapky poháňa škrtiacej kotúč. Za účelom zníženia otáčok motora, spolu so zapaľovacie a dodávku paliva zmeny, príkazy PCM škrtiacej kotúč uzatvorenej znižuje prietok vzduchu do motora a otáčok motora sa znižuje. Za účelom zvýšenia otáčok motora, PCM príkazy škrtiace kotúča otvorený, zvýšenie prietoku vzduchu a otáčky motora. V normálne fungujúce škrtiacej teleso, pracovný cyklus ETC Motor by nemalo ísť nad asi 40%. Viď obrázok nižšie pre všeobecné usporiadanie a prevádzkovanie H-Bridge: obvodom H-Bridge je integrovaná so štyrmi polovodičovými spínačmi. Keď sa spínače S1 a S4 sú uzavreté a S2 a S3 sú otvorené (vľavo), zobrazí sa kladné napätie byť aplikovaný na motor. Otvorenie S1 a S4 a uzatváranie S2 a S3 prepínače (vpravo) umožní motor na reverzný chod. Klikni na zväčšenie