VIDEO

Informace

Lincoln

Lincoln U1013

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Lincoln U1013

Basic error definition

Snímač polohy vačkového hriadeľa OKRUH - rad 2, snímač 1

Cause of DTC

polohy vačkového hriadeľa obvody (CMP) Snímač sa skladá z riadiaceho modulu hnacej jednotky (PCM) dodáva 5 V referenčnej obvod, nízke referenčné obvod, a výstupný signál obvodu. Snímač CMP je vnútorne magnetické neobjektívny digitálny výstup integrovaný snímací obvod prístroja. Snímač deteguje zmeny magnetického toku medzi vrcholmi a údoliami tónu koleso pripojené k vačkovému hriadeľu. Ako každý zub otáča okolo snímača CMP, výsledné zmeny v magnetickom poli je používaný elektroniky snímača produkovať digitálny výstupný pulz. Snímač vráti digitálny na OFF jednosmerného napätia impulzu rôzne frekvencie výstupných impulzov na otáčku vačkového hriadeľa, ktoré predstavujú obraz tóne vačkového hriadeľa kolesa. Frekvencia výstupu snímača CMP závisí na rýchlosti vačkového hriadeľa. PCM dekóduje vzor zuba na identifikáciu polohy vačkového hriadeľa. Táto informácia je potom použitá pre sekvencovanie časovanie zapaľovania a vstrekovania paliva akcie pre motor. PCM tiež používa výstupné informácie snímača CMP na určenie relatívnej polohy vačkového hriadeľa na kľukový hriadeľ, na ovládanie CMP Pohon ak equipped.NOTEThe motora môže stále spustiť, aj keď buď polohy kľukového hriadeľa (CKP) Snímač alebo CMP zlyhá. PCM nakoniec triedi polohy motora a začne vozidlo len na jednej z týchto dvoch vstupov. Avšak, tam je mierne oneskorenie pri spúšťaní, kým PCM môže nadviazať synchronizácie. DTC je nastavená a MIL svieti, ak jedna zo CKP alebo signálov snímača CMP nie sú prítomné počas štartovania motora.