VIDEO

Informace

Jeep

Jeep P0092

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Jeep P0092

Basic error definition

tlaku paliva 1 riadiaci obvod, vysoké

Cause of DTC

Palivový Množstvo solenoidu (FQS) pracuje v tandeme s regulátora tlaku paliva (FPR) na objem riadenia paliva a tlaku v rozdeľovača paliva. FQS je umiestnený na vstupnej strane vysokotlakové čerpadlá (HPDP). FQS prijíma 12 voltov a pozemné signál pracovný cyklus z riadiaceho modulu Powertrain (PCM). FQS je normálne otvorený, takže ak je FQS nie je ovládaný (žiadny pozemný signál z PCM), vstupná HPDP priechod je otvorený umožňuje plný prietok paliva do čerpacej komory vnútri HPDP. Keď PCM dôvody riadiaci signál FQS FQS uzavrie prívodný palivový kanál, bráni paliva vo vstupe do čerpacej komory. FPR je umiestnený na spätnom priechodu rozdeľovača paliva. Elektromagnetický dostane 12 voltov z PDC a pozemné signál duty-cyklu od PCM. FPR je normálne otvorený, a, ak je solenoid nie je ovládaný (žiadny dôvod signál z PCM), otvorí sa rozdeľovača paliva vratný kanál umožňuje tlak paliva v koľajnici uniknúť do spätného okruhu a k nádrži. Keď PCM dôvody riadiaci signál FPR elektromagnetický ventil uzavrie umožňujúci tlak paliva stavať v koľajnici. Palivový regulátor tlaku nemožno opravovať oddelene Železničného Palivový článok.