VIDEO

Informace

Ford

Ford P012C

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Ford P012C

Basic error definition

pravé zadné klapky Elektromagnetický. General elektrických porúch. Skratový prúd pod prahom

Cause of DTC

Pozastavenie modul (súčet) riadi individuálne tlmenie Každý tlmič nárazov pomocou ventilu, ktorý je ovplyvnený solenoidu. Modul Suspension (SUM) monitoruje prúd pomocou elektromagnetov v tlmiči. Čítanie prúd cez elektromagnetu dôjde na spiatočnej kábli do riadiaceho modulu. Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade, že modul detekuje riadiaca že: Prúd elektromagnetov je príliš nízka. Skúška riadiace moduly pre diagnostický poruchový kód (DTC) sa spustí v prípade: motora a rýchlosti vozidla nad 2 km h. Skúška sa uskutočňuje každý druhý pracovný cyklus. Modul odpruženie (súčet) definuje prevádzkový cyklus ako zapnutom zapaľovaní a zapaľovanie. Poznámka! Riadiaca jednotka dokáže detekovať iba poruchu, akonáhle test bol spustený a diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený, keď sú splnené podmienky. Diagnostický poruchový kód (DTC) určuje príslušný tlmiacou elektromagnet. SUM-C110C18: Klapka solenoidom ľavej prednej súčtu C110D18: Klapka elektromagnetu pravej prednej súčtu C110E18: Klapka solenoidom opustil zadnej súčtu C110F18: Klapka elektromagnetu pravý zadný