VIDEO

Informace

Cadillac

Cadillac P2430

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Cadillac P2430

Basic error definition

Cluster Sensor Signal Out of Range

Cause of DTC

Prípad 1 priečne zrýchlenie Signál snímača Offset meria priečne zrýchlenie sa sleduje, či je vozidlo stojí v pokoji (rýchlosť vozidla teplotu nižšiu ako 1,0 KPH). Porucha je zistená, pokiaľ | meria priečne zrýchlenie | gt; 0.714G pokračuje 0.1sec. Porucha je zistená, ak je absolútna hodnota vypočítaného signálu senzoru priečneho zrýchlenia ofsetu je vyššia ako 0.1734G pre 7msec. Prípad 2 priečne zrýchlenie signálu snímača Vierohodnosť konštantné otáčky bez otáčania hnacej - je detekovaná porucha A v prípade, | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 0,51 g sa pokračuje po dobu 0,5 sek. manévre s rýchlosťou variabilné a riadenia - zlyhanie je zistený v prípade, | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 1,12 pokračuje 1.75sec. Prípad 3 rýchlosti stáčania Signál snímača Offset Meraný signál snímača uhlovej rýchlosti zatáčania sa sleduje, ak je vozidlo stojí v pokoji. Porucha je zistená, ak je absolútna hodnota signálu snímača na vychýlenie je trvalo vyššia než 20 ° s dlhšou ako 0.1sec alebo vyššia ako 10 ° s v posledných 5.0s pred vozidlá disku-off. Porucha je detekovaná počas jazdy vozidla-off, ak je rozdiel medzi nameranou snímačom signálu vychýlenie a zaistené hodnote signálu počas vozidlá stand-je stále vyššia, než 13 ° s. Porucha je zistená, ak je absolútna hodnota vypočítaného stáčanie snímača rýchlosti presadenie je vyššia ako 6 ° s pre 7msec. Prípad 4 rýchlosti stáčania signálu snímača Vierohodnosť konštantné otáčky bez otáčania hnacej - je detekovaná porucha A v prípade, | Gradient meraného signálu snímača | gt; 540 ° s a | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 10 ° s sa pokračuje 0.25sec. - Porucha je zistená, pokiaľ | Gradient meraného signálu snímača | lt; 540 ° s a | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 10 ° s sa pokračuje po dobu 0,5 sek. Pevná rýchlosť konštantná polomer jazdy - Zlyhanie je zistený v prípade, | Gradient meraného signálu snímača | gt; 540 ° s a | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 13 ° s sa pokračuje 0.25sec. - Porucha je zistená, pokiaľ | Gradient meraného signálu snímača | lt; 540 ° s a | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 13 ° s sa pokračuje po dobu 0,5 sek. Manévre s premenlivou rýchlosťou a riadenia - zlyhanie je zistený v prípade, | Gradient meraného signálu snímača | gt; 540 ° s a | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 53 ° s sa pokračuje 0.25sec. - Porucha je zistená, pokiaľ | Gradient meraného signálu snímača | lt; 540 ° s a | Rozdiel medzi referenčným signálom a signálom snímača | gt; 53 ° s sa pokračuje 1.75sec.